Rabies Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Jeg får ikke styrestrøm til innslagsreleet på min E36 318 M43-motor. Jeg har lokalisert feilen til å sitte et sted mellom tenningsmodul og innslagsrele, men står litt fast. Er det noen sikring/rele mellom disse som kan ha røket? Og evt. hvor sitter denne?
Rabies Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 Nå er jeg bare helt forvirra her. Jeg hadde ute starteren og kobla direkte strøm på den, og da gav innslaget respons, men jeg monterte igjen, og det skjedde ingenting. Prøvde så å koble direkte styrestrøm fra batteriet, men det var helt dødt. (innslaget altså. Batteriet er nyladet) Er det dårlig gjording som er problemet her eller virker det mer som jeg har fucket opp på annen måte? Starteren får strøm fra batteriet, så det er i orden vet jeg i hvertfall...
Rabies Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 Hmmmm, bilen kan startes på gir og da oppfører den seg pent. Jording har jeg sjekket, så det er det ikke, den får styrestrøm, jeg har sjekket alle sikringer og releer jeg kan finne, strøtilførsel fra batteri er i orden... Faen heller er det egentlig NOE IGJEN som kan være galt da Nå er det rett før jeg kaster den jævla bilen på sjøen og bare glemmer den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå