Margarus Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 jeg bestillte feil emblem til min e24 da jeg skal ha ett vanlig emblem limt på skum spoileren. det jeg fikk var av di nyere der spoileren på luka er lenger oppe og emblemet er montert på selve luka. dvs mitt emblem er litt kurvet bak. kommer i fra walloth nech og er kun tatt ut av posen for og sammenligne med det gammle jeg hadde. ønskes byttet til standard 82mm flatt nytt emblem eller selges det for selvkost. 225kr for selvkost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 ingen som vil ha seg skinnende nytt emblem på bakluka si ? siden dette er ett buet emblem passer det kansje 7 serier og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Ingen som vil løfte utseende på sin e24 i sommer med skinnende koffert lokk emblem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Har ikke bruk for dette bakluke emblemet, 200kr, eller bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå