Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skiftet coiler, plugger å luftmengdemåler. Men er fremdeles lik på gangen. Dette skjedde ved oppstart, da det smalt og bilen begynte å gå ujevnt å smelle ut luftkuler. Noen som har en anelse om hva det kan være?

Skrevet

Ja, registeret står rett. Men prøvde med startgass i dag. Turtallet forandret seg så mulig at han trekker falskluft. Men bremsene er dårlig når jeg kjører. Kjørte til verkstedet med den i dag og hadde nesten ikke bremser, men med en gang jeg ruset den i fri var de normale, men kjører jeg en stund så blir de dårlige igjen og jeg må gjøre samme prosess igjen.

Skrevet

var bremsepedalen hard? vis den var det så tyder det på at bilen ikke klarer og lage vakum / ødelagt bremsekraftforsterker. og vis det har sammenheng med at bilen går dorlig så ville jeg nok tro at det er falsk luft, ødelagt ventil/ registere står feil/hoppet over en tan eller to.

Skrevet

Med "skyter luftkuler", mener du da at det smeller i innsuget? Da vil jeg tippe at det er en vakuumlekkasje. Om bremsene i tillegg er dårlige tipper jeg at slangen fra innsuget til bremsekraftforsterkeren er dårlig eller ramlet av. (?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...