espulus Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... d=35768822 Beskrivelse EU-KONTROLL BLIR TATT TORSDAG 19.07.12 !!! Kan selges noe billigere uten Navi-skjerm! Selger min BMW 530ia grunnet kjøp av bolig. Dette er en veldig god, og ikke minst, en bil med mye krutt. Bilen er originalt en 520ia, men godkjent ombygd til 530ia hos Vikebil. Motor, gir og hjuloppheng ble hentet fra en 2001 mod. 530ia. Godkjent senkesett, godkjente felger og godkjent eksosanlegg (4-rørs). Er nettopp byttet casterforinger, noen sensorer og noe styrstag. Nytt batteri i juni 2012. Har montert Dynavin Multimediaspiller med navigasjon og androidmarket, samt internettilkoblingsmuligheter. Har også original kjørekomputer liggende. Brukbare sommerdekk (gikk gjennom EU), gode vinterdekk. Pr. dags dato er det ikke noe jeg vet om som må gjøres med bilen. Funker bra og går godt. Knirker litt i ei foring bak (må ikke byttes) som må smøres opp. Alt av elektronikk funker. Ta kontakt for mer info: 92236446 Ikke Mail ! Utstyr Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Luftfjæring Metallic lakk Sommerhjul Vinterhjul Xenonlys Air Condition Bagasjeromstrekk Cruisekontroll DVD Elektriske speil El.vinduer Handsfree opplegg Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Multifunksjonsratt Navigasjonssystem Oppvarmede seter Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Skinninteriør Sportsseter ABS-bremser Airbag foran Alarm Antiskrens Antispinn Sideairbager Startsperre Stålbjelker Beskrivelse
espulus Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Ligger ikke lenger ute på finn da jeg ikke har lagt den ut etter det var en å så på den. Er fortsatt til salgs. Ta kontakt for bilder og info:)
espulus Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Denne skal bort, da jeg har kjøpt hus
espulus Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 SELGES FOR KUN 115.000kr ! Denne ble kjøpt for 132.000kr for 3 mnd. siden, og er påkostet ca. 15-20.000kr. Selges grunnet huskjøp, og anskaffelse av hund. Trenger derfor stasjonsvogn og krok. Pris er prutbar ved rask handel!
espulus Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Haster med salg! Her har du mulighet til å skaffe deg en sprek og god bil! MÅ bort!
espulus Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Virker ikke linken til finn? Send meg pm med Mail, så kan jeg sende:) Får ikke til å legge ut på siden her med iPhone..
espulus Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Det er 115,000,- Lavere enn det går jeg trolig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå