Kenni Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Finner endel på forumet om å skifte knirkeforing. Men hva er symptomene dersom foringen er defekt? Om man sprøyter olje inn i foringen, så knirker den ikke men der er fortsatt defekt. Takker!!
Hollabaloo Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Da jeg hadde defekt knirkeforing så hadde jeg følgende symptomer: - Feil hjulstilling bak - "klunkelyd" fra bakstilling når man ga gass eller bremset i lav hastighet Paradoksalt nok så hadde jeg ingen knirkelyder.
jsbil Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Min erfaring er at knirkeforinger knirker en liten stund, helt til de blir så slitte at de slutter å knirke, da vil man merke at bilen blir ustabil bak ved aktiv kjøring og at man får en mer brutal cambervinkel. Vil også merke at bakdekkene begyner å slites mer på innsiden.
Kenni Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Takk for info. Det er faktisk dunkelyd når jeg står stille å gir gass. Tenkte at det kanskje var treverrsforingene. Men kanskje det er knirkeforingene. Jeg får vel bytte å se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå