kabeldeigen Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Hei,har lagt merke til at det kommer vann ut fra dreneringrør i bakkant av girkassen. Er dette fra Air condition anlegget? Og er det normalt? Drypper ganske bra under bilen,.. Noen tips? brukerfeil fra min side osv.. Eller er det bare sånn
camxer Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Var slik på min Audi A6 c5, men min E39 "tisser ikke på seg" når jeg bruker AC. Er jo veldig lett å sjekke om det er det: Kjør en litt lenger tur med AC på og se om det skjer og så neste gang tar du den turen uten AC på og ser om det kommer noe
kabeldeigen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Var slik på min Audi A6 c5, men min E39 "tisser ikke på seg" når jeg bruker AC. Er jo veldig lett å sjekke om det er det: Kjør en litt lenger tur med AC på og se om det skjer og så neste gang tar du den turen uten AC på og ser om det kommer noe Kommer med ac på eller av....drypper litt mindre med ac av...
Ballder Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Kjører du en god stund uten ac innkoblet, så vil du nok se at vannet forsvinner. Helt normalt egentlig, men noen biler drypper mer/mindre enn andre. Firmabilen min (navara/kingcab 2004) Renner det nesten vann ifra på varme dager, mens dodgen drpper det bare litt ifra. E39 min er sånn midt i mellom disse igjen. Det er bare sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå