635csi Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Som topic! Ta kontakt om du har dette BMWCCN-medlemsbladet og vil kvitte deg med det, eller har mulighet til å scanne en reportasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Skal se hvaa jeg finner.. Hvilken reportasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Supert Steffen Se på fremsiden om du finner bladet, så skjønner du hvilken reportasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Reportasjen jeg er ute etter er faktisk ikke i dette nevnte bladet likevel har jeg fått meg fortalt. Bilen det gjelder er kun avbildet på fremsiden, men jeg har fått tak i reportasjen nå gjennom BMWCCN. Case closed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Hei! Vi har nettopp kjøpt Nils Ugland 02'n og lurer på om du har, eller klarer og skaffe flere eksemplar av det medlemsbladet? Evt. år og nr. på bladet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 Har sendt deg info på pm nå 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå