fremstad Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Hei. Har en 96 mod 318is med elektrisk soltak, men ikke el-vinduer. Har det problemet som mange andre tydeligvis har opplevd, at soltak, sentrallås og kupèlys ikke fungerer i det hele tatt. Har lett etter dette komfortreleet flere ganger nå, men klarer ikke finne det hverken på førersiden eller pasasjersiden. Er dette plassert en spesiell plass ettersom jeg ikke har el-vinduer? Slik jeg har skjønt det skal det være et blått rele, men jeg har altså ikke funnet det noen plass. Har sett diverse "guider" rundt om, men det stemmer tydeligvis ikke overens med min bil. Noen som kan hjelpe? Et bilde fra pasasjersiden etter at hanskerommet er tatt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune89 Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Har samme problem med min bil 320 91 modell. men eg har 4x el ruter. anntagelivis da releet so har tatt kveld hjå meg og! får prøva å finna da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Det står en holder helt opptil rattstammen, der har du releene dine, men du ser bare undersiden av de, må vippe ned holderen så åpenbarer releene seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune89 Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Det står en holder helt opptil rattstammen, der har du releene dine, men du ser bare undersiden av de, må vippe ned holderen så åpenbarer releene seg. stemmer! va nett ut å sjekka, det er et blått rele, det som står fremst og til venstre av dei under rattstamma! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Det stemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå