fredrik andrew Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Hei! Har en E34 som jeg ikke lenger får brukt pga jeg er i forsvaret nå som jeg skal selge. Bilen er kjørt 242000km ca, og motoren går fint enda, noe svetting. delskinn interiør som er meget velholdt og ekstra lyspakke/utstyrspakke. Bildene erfra da jeg kjøpte bilen for 2 år siden men nye bilder kan skaffes ved neste perm fra militæret. Om interesse så ta kontakt/kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffuz Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 hva tenker du på pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik andrew Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Hei! jeg tenker meg ikke så sykt mye, den er jo uten skilter for øyeblikket grunnet jeg er i forsvaret og må inn til en liten eu kontroll som skulle vært i april. derfor avskiltet kom med bud, har ikke sjekka noe særlig hva di ligger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik andrew Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Forsvarsbump! ;D god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 en liten ca pris å "CA" hva som kan hindre den fra en eventuell eu hadde vært greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 byr 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 6000 cash, kan hentes med en gang. Sms på 40471656 om du er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik andrew Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 da kan jeg liks så godt selge som delebil for det er gibortpris såe desverre, men må nok litt høyere opp. har ikke behov for å bli kvitt den egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik andrew Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Bump-edi-bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik andrew Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 er i forsvaret så får ikke tatt noen bilder foreløbig desverre:/ men skal fikse det med engang jeg er hjemme Torsdagsbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Ser bilen lik ut idag som på bildene,eller er den blitt veldig stygg? Er den lik som på bilder byr jeg 8000kr kanskje... Hva må til for eu-ok?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toottoo Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Vil ha bilen hvis den ikke er solgt send eller ring meg.. 45018726 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik andrew Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 bilen står i garasje,viker litt fra bildene for på bildene ser du ikke at klarlakken på 2 av dørene er litt dårlig. ellers grei. For at den skal eu godkjennes må høyre bremsekalipper smøres opp, ellers tror jeg ikke det skal være noen store feil på den. jeg har bare ikke eu godkjent den pga pengemangel her i forsvaret og ikke behov for bil i disse tider den ene sommerfelgen må sees på pga "bulk" i felgen så lekker luft. utenom dette er det ikke noen andre feil jeg kommer på som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå