Egilbern Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 heisann! her om dagen svingte jeg innom en bensinstasjon og fylte tanken. bilen holdt på å stoppe pga tom for bensin så måtte ta snarveien over plena.. da jeg satte meg inn i bilen igjen etterog begynte å kjøre hører jeg en suselyd ;s det virker som om den kommer fra området der girkassen sitter, hører den under håndbrekket, og bare når jeg kjører, ikke på tomgang. Noen som har noen ideer? Lyden kan beskrives som ett sus som varierer med turtallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Blir lyden verre ved svinging til en side? Kan være et hjullager som ble lite glad i "off road" kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Hvis du er sikker på at lyden høres ved girkassen kan det jo være noe (pinner/gress/..) som har kommet opp i mellomakseltunellen? / Hardykobling eller noe slikt på utgående aksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Jeg tenker det samme som han over her. Sjekk om noe subber på mellomakselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå