Glenglen Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Hei Har en god kompis som er på jakt etter en Bmw e36, helst med litt motor. 320 + Har fulgt med på Finn.no og lignende sider, men ser ut som det meste som kommer er bare drit. Noen som vet om eller kjenner noen som har en "god bil" stående som kan selges? Kunne tenkt å bruke rundt 60.000,- men da må det være en i god stand, ikke minst EU godkjent. Bare å svare her, eller sende en PM til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Skal selge min, hvis det er av interesse. Bilen er i god stand og selges ferdig EU godkjent for 2 nye år. Skal ha 50 000 uten felgene. Send PM for spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Skal selge min, hvis det er av interesse. Bilen er i god stand og selges ferdig EU godkjent for 2 nye år. Skal ha 50 000 uten felgene. Send PM for spørsmål. det er jo ikke en 6'r som beskrevet..... -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Beklager da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 hvis han vil plusse på en del 1000lapper til, så har kansje jeg en. 325 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1478277 Dama sin 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 hvis han vil plusse på en del 1000lapper til, så har kansje jeg en. 325 coupe info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 1993 mod 325 orginalt coupe. nylakkert space grey, skinn interiør, full m3 styling, nye justerbare coilovers, powerflex foringer, mye utstyr som antispinn, el seter, el vindu takluke midtarmlen +++ går bra ! prisen, er jeg usikker på. men går ikkje billigt påkostet strøken bil. skal kjøre den til gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 1993 mod 325 orginalt coupe. nylakkert space grey, skinn interiør, full m3 styling, nye justerbare coilovers, powerflex foringer, mye utstyr som antispinn, el seter, el vindu takluke midtarmlen +++ går bra ! prisen, er jeg usikker på. men går ikkje billigt påkostet strøken bil. skal kjøre den til gatebil. send meg noen bilder på PM da og ikke minst ønsket pris. så skal jeg nevne det for kompisen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 bilen står på hellakkering nå. så har ingen bilder. men det kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 bilen står på hellakkering nå. så har ingen bilder. men det kommer!! Ok Hvis noen har flere tips eller forslag er det bare å komme med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå