destroyy Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Lurer på om noen har no tips å komme med. Sliter med at pedalen på bilen er fryktelig hard, samt at det er dårlg med brems, må trå skikkelig på pedalen for at det skal skje no, å da låser den bare bak egentlig. Funket fint ifjor, eneste jeg har gjort nå er å legge om 1 bremserør forran samt byttet til ny bremsesylinder så tilbake til den gamle igjen. Og gått fra 540bremser til 3.8 Pedalen er såpass langt ute også at bremselyset står på hele tiden.... Ikke merker jeg noe til bfk heller Noen kloke hoder med no tips her?
destroyy Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Det ligger også en slags skive neddi ene hullet der beholderen sitter, hva er dens oppgave?
destroyy Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Rett i innsuget, med sånn tilbakeslagsventil... Samma som ifjor... Hvilke utgang på bremsesylinderen bør forresten gå til forhjula ? eller er det et fett?
Morty999 Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 hmm, er egentlig ett fett, fordi den fremre kretsen har orginalt til 1 fram og ett bakhjul og samme på andre utgangen. vil tro du har en deff bremsekraftforsterker. prøvd å ta av slangen å kjenne om motoren drar inn noe vakum da ?
destroyy Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Den suger som bare rakkern... Muligens bfk da.... Men syns det er rart bremsene låser bak først også :/
Morty999 Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 det er kanskje fordi du må ta i mer, du har ingen form for justering på det? er bremsene foran samme som i fjor og da ?
destroyy Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Itno justering gitt.... Nei gått fra 540 til no 3.8 jeg kjøpte av erik Kanskje en bare skulle invistert i pedalboks og en justeringsventil til bak hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå