bj0rnar88 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Noen som har erfaring her med jom sine justerbare senkesett? så de var sinnsykt billige på ebay http://www.ebay.co.uk/itm/JOM-BLUELINE- ... 888wt_1397 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 har slikt på min e39 sedan. helk ok sett. ikke for stivt, ikke for mykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 supert hvor lenge har du kjørt me dette? kjøpte på ebay du å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 er ikke SÅ mangen km enda. skal bli artig å teste bergen- kristiansand- bergen om 3 uker. nei eg kjøpte det av en her på bimmers, nytt, ubrukt. eneste som plaget meg, fikk bare 1 justeringsnøkkel med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krholt Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Er noe som ikke helt stemmer... På hjemmesiden til "LK performance" ligger denne : http://www.lkperformance.co.uk/coilover-kits/jom/jom-blueline-coilovers/359510/587?carId=301870 Og der står det: Notes: Kit only contains front coilovers. (E39 Touring has a levelling control on the rear) Er samme part number på settet på ebay og det på hjemmesiden dems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Det er vell fordi det er luftbelger? bak som justeres automatisk ettersom hvor tung bilen er og ikke dempere.5-serie fenomen Dette kan du "overstyre" ved å skifte ut de orginale stengene med noen kortere slik at bilen blir lavere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krholt Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg har ingen nivå reg. På min... med om du har det er det jo bare å kjøre på Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå