Sviddgummi Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Yes jeg kontaktet BT ang. det å godkjenne mtp. motoren ikke lenger står i "donorbilen" og de sa at alt de trenger da er skiltnr på bilen motoren orginalt stod i for å bekrefte at den er fjernet fra den, slik at de kan godkjenne motoren i min bil. Så motor skal fungere helt som den skal? Sette i motor og tut og kjør?
sv90 Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Ja reg nr har jeg. Det som jeg vet du må ha er coiler.. ellers er alt der. Motor ledningsnett motorstyring girkasse mellom aksling giroverføring det hele.. bare pjåte det oppi.. men om noen skal ha den må de bestemme seg fort ellers så skrur jeg den i biter og selger den!
tsbE39 Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Er motoren solgt. om ikke så er jeg intressert
sv90 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Er motoren solgt. om ikke så er jeg intressert sendt deg en meld
Runar-CSi Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Jeg kunne tenkt meg biter av den om du selger den i deler...
sv90 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 skal se om noen tar den hel først kjipt og plukke en bra motor.. men dette er jo såpass billig for alt komplett at det er jo nesten billigere og kjøpe hele dritten en deler!
sv90 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 nei har ikke det snakket med en i går men har ikke svart han igjen enda! om noen skal ha bare motor selger jeg bare denne løs for 3000 kr
Runar-CSi Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 skal se om noen tar den hel først kjipt og plukke en bra motor.. men dette er jo såpass billig for alt komplett at det er jo nesten billigere og kjøpe hele dritten en deler! Greit nok men når en kun trenger noen biter så er det dumt å kaste resten. Enklere å få sendt det blir det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå