Z1 Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Har et komplett varmeapp til E39 Det er fra bil med klima aut . Bud .Hentes i oslo . Min tlf 90643405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Selger du viftemotoren for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Du får komme med et bud så kan du ta det du trenger og kaste resten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Koed selger viftemotor for 500 kr (514, for å være pinlig nøyaktig). Hva tenker du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg tenker at det er du som bestemmer her , Vet at dette ikke har storeverdien så det er opp til deg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Så sant viftemotoren er ute ab bilen, kunne du sjekket om delenummeret på den er 64 11 8 372 493? Bare for å være helt sikker på at delen passer min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Ser du dele nr når hele kassa er komplett ?? Ser på det i morgen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 AT31 532 5006 11 A Er nr på kassarundt vifta AT betyr at den har vert skifta , da det er betegnelsen på bytte del . Har du klima aut i din og års mod ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Jeg har automatisk klima. Bilen er en 99-modell. Det er egentlig bare to forskjellige typer viftemotorer på E39 ettersom jeg har skjønt. En for biler med auto-klima og en for biler med AC. Utfra denne infoen burde delen du sitter på passe min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Ja ser sånn ut . Når kommer du ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Send meg tlfnr ditt på PM så avtaler vi nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå