Gå til innhold

Larsgunnar's '87 E30 325i | Ferdiglakkert karosseri, S.59


Larsgunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Er blakk jeg! Hehe

Nå får Raynik de siste 6000kr for bilen over helga, så er jeg gjeldfri der, og bilen er offisielt "min". :)

Ny telefon over helga, 1500kr, og nye lakksprøyter, 1500kr...

Skal leve litt normalt utenfor garasjen også, hehe! Går med noen kroner på snus, cola og varm-mat i skoletida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært litt stille her. Går å venter på disse lakksprøytene mine. Skal ta hjem den andre døra en dag å begynne på den. En kompis som er oppretter/lakkerer-lærling skal hjelpe meg å hamre ut bulken. :)

Begynte med å lage deler til tårnstag idag på skolen. Plasmaskjærte plata til ene fjærtårnet for å sjekke passform etter oppmåling med tommestokk i natt.. Etter en stund med fila og boremaskin passet den som hånd i hanske.

Skjærer til nr. 2 imorgen, med noen små endringer i tegninga, kanskje den passer rett på uten mods? :)

244092_406037049450496_1297057123_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært litt stille her. Går å venter på disse lakksprøytene mine. Skal ta hjem den andre døra en dag å begynne på den. En kompis som er oppretter/lakkerer-lærling skal hjelpe meg å hamre ut bulken. :)

Begynte med å lage deler til tårnstag idag på skolen. Plasmaskjærte plata til ene fjærtårnet for å sjekke passform etter oppmåling med tommestokk i natt.. Etter en stund med fila og boremaskin passet den som hånd i hanske.

Skjærer til nr. 2 imorgen, med noen små endringer i tegninga, kanskje den passer rett på uten mods? :)

[ Bilde ]

Bare husk å monter tårnstaget før du sveiser det, feila litt på den første gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Staget blir justerbart, og demonterbart. :)

Skal sveise på to braketter på hver av platene, med hull i for skruing av staget tvers over motorrom. Staget blir justerbart med lingsgjenger på ene siden og vanlige gjenger på den andre siden, med en fastsveist mutter i midten, slik at jeg kan stramme spenn mellom tårnene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Staget blir justerbart, og demonterbart. :)

Skal sveise på to braketter på hver av platene, med hull i for skruing av staget tvers over motorrom. Staget blir justerbart med lingsgjenger på ene siden og vanlige gjenger på den andre siden, med en fastsveist mutter i midten, slik at jeg kan stramme spenn mellom tårnene. :)

Ahaa såppas :) Tenkte bare på dem du skrur fast i dempertårnet, slik at dem treffer skru-hullene når selve staget er montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...