Gå til innhold

Larsgunnar's '87 E30 325i | Ferdiglakkert karosseri, S.59


Larsgunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Nok en kjedelig oppdatering!

Plukka forstillinga av bilen i kveld, går rett på dynga! "Gammel drit, bære å hiv!!"

Pusser også ned frontstykket slik at det også får litt ny farge.

Uffda, ser ut som jeg må plukke traversen av 325'en, hehe. :)

IMG_0276.jpg

Pussa ned hele frontstykket.

IMG_0279.jpg

Begynt sånn smått å vaske hjulhus for gammel dritt. Leiter etter rust i samme slengen. :)

IMG_0282.jpg

Her var det jaggu tomt.

IMG_0285.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, skal det bli noe så må man jo stå på!

Traversen på 325'en var hel og pen, så jeg får bare skru den av i kveld. Skal få kjøpt noe kutteskiver så jeg får kappa ut det jeg skal ha fra karosseriet.

Nei se der ja, du også på Bimmers! Hehe :D

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig å pusse ned motorrom. :)

Stikker vel på mandag å henter en liten pakke fra GS, som inneholder luftinntak til frontplate og dekselet som skal stå i det nederste luftehullet i frontplata. Skulle jo bestille ny frontplate også, men det ble ikke til det enda. Men da har jeg i allefall liggende litt småstash når den tid kommer. :)

Får vel også en pakke med nye lamper iløpet av uka. Org facelift lamper. :)

Bilder som bevis på jobbinga;

IMG_0287.jpg

IMG_0288.jpg

IMG_0289.jpg

IMG_0290.jpg

IMG_0292.jpg

IMG_0293.jpg

IMG_0294.jpg

Nå er det bare å vente på at noen kronasjer triller inn, så jeg får handlet inn litt plåt, grunning, lakk og klarlakk. :)

Venter på å få låne sveiseapparat så jeg får begynt med rustsveisinga. Migatronic'en til "stefar" er jævla fint å sveise tynnplater med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen nede på hjul igjen, enn så lenge! :)

Måtte bytte en bærearm da gjengene på den ene bærekula ikke var reddbare... Var faktisk ikke mutter på den ene bærekula når forstillinga sto på 325'en.

Så da måtte jeg ty til "gammel drit" igjen, bærearm fra 320'en. Blir vel ikke lenge til forstillinga går ned igjen, så da blir det vel nye farger på hele tilværelsen. :)

Fikk meg en ny stol idag. :) Riktige sying og fasong på den i allefall, men den trengs nok å trekkes opp. Stresser ikke med det. :)

Satt på fronten igjen sånn halvt og gæli bare for å se. Trenger nye skjermer foran og ny frontplate, det skal være sikkert. Fikk banka det sånn høvelig beint.

Pics;

Anti-Stance uten motor. :)

IMG_0302.jpg

IMG_0297.jpg

Gjorde seg med sort lyktesenker! Org. facelift lamper kommer vel på ila. uka når jeg får henta ut pakken! :)

IMG_0299.jpg

IMG_0301.jpg

Merkbart mye bedre å sitte i denne stolen kontra den forrige, samtidig som den ser mye penere ut i fasong. :)

IMG_1629.jpg

IMG_0304.jpg

IMG_0306.jpg

IMG_0307.jpg

IMG_0311.jpg

M-Tech girkula jeg kjøpte her tidligere.

IMG_0314.jpg

IMG_0317.jpg

That's it for today, oppdaterer så snart det skjer noe. :) Kanskje jeg hiver meg til å bytter bakstell en av de nærmeste dagene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det orginale beige skinn interiøret med sportsstoler forran... hehe det som hører til dørtrekkene... har komplett forran og bak.

wp19ngjs65t2vzmaegsm.jpg

bfkauxzx8zsu003wl5pb.jpg

Er slitt, og trenger pleie.. men ble mye bedre bare med vask og impregnering....

viewtopic.php?f=38&t=151784 en link som kan være av interesse..med gammelt bilde av bilen..

dcgl5xalf1qv99czj9gb.jpg

Slik så den ut en gang i tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parts!!!

Fått henta pakker på posten idag! :D

Inneholdt luftinntakene på siden av sprederne, og lista som skal stå i midten av frontplata i det nederste hullet. :)

Fikk også godt innpakket pakke fra Martin Wenberg her på forumet, Hella-lamper fra facelift E30! :)

Må ned i garasjen senere å prøvemontere!

Bilder;

IMG_0318.jpg

IMG_0319.jpg

IMG_0320.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren på 320 er preface ja. Mtech 1 er preface... bilen er en orginal Mtech 1 bil....... bare 325en som har facelift front. hehe har jo komplett Mtech 1 også... hehe... kjøp den 4 drs E30 min så har du komplett styling samt sorte DE lykter....osv osv..hehe dobbel eksos hehe så selger du den videre uten, eller har den som vinterbil..hehe

hncfaoayescx6dcxtrki.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en snartur innom garasjen ikveld. :)

Gjorde seg veldig synes jeg! Kommer gul film på dem etterhvert. :)

IMG_0335.jpg

Fabrikknye deler er alltid spennende! :)

Frontplata er skakk og skeiv i alle retninger, så ingenting passer som det skal. Men den byttes ut før lakk uansett. :)

IMG_0331.jpg

IMG_0330.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det gått unna i garasjen! :)

Begynte å skru kl. 5 i morges, men nå er det komplett understell fra 325 på hele bilen, sett bort fra stabstag. De kommer nok på imårra :)

Har leita fram litt rust bak gammel Tec7 som tidligere eiere har fylt i nederst i venstre hjulhus bak..

Har også vært på den ufine linja, å kappa et par runder av noen H&R senkefjører jeg fant i bagasjerommet på 320'en. :mrgreen:

Lite bilder men er da noe, får fikse noen bedre og flere når jeg går ned igjen imårra. :)

Faens folk som fyller med Tec 7 istedenfor å få rusta sveist...

IMG_0338.jpg

IMG_0339.jpg

Nye bakstillinga med kappa fjører. Kappa vel halvannen ring tror jeg. Høyden ble bedre iallefall. :) Blir vel bedre når man får på coilovers og 9x17 BBS RS! Stancestuk. ;)

IMG_0340.jpg

IMG_0341.jpg

IMG_0345.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skan ordne deg en deal på H&R Coilovers..... å evt BBS RS kopifelger...

Bare å gi en lyd når du skal ha så kan jeg sjekke pris... skal ha til Cabben min, så kan evt bestille samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...