svampen Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 i dag når jeg kjørte ut bilen oppdaget jeg at det var en litt bensin på gulvet har også sett at det har kommet en liten stripe etter jeg har kjørt på asfalten i gaten med bensin. har prøvd og sett litt på forumet her men da er det bare at folk har problemer med at det er foran i motoren eller mitt under bilen. for vis det hadde vært hull i tanken hadde det vell lekt enda mere en bare litt ?? noen som har vært hatt det samme eller vet feil ? di siste ukene når jeg har kjørt har det noen ganger kommet et dunst av bensin lukt inne i bilen og...
Steffos90 Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 sikkert et bensin rør som har sprukket! La den så på tomgang å se under så ser du sikkert kor det kommer fra! Kan og vere bensin filtere som er rustet hull i og, på noen biler står de på venstre side av blokken
joakimh Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 som sagt over at det er nok sikkert et rør som er sprukket eller filteret. du kan også la den svive og se under om du ser noen plass om det er fuktikt
svampen Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 takk har vært ute og prøvd nå trudde først det kom fra eksosen når bilen sto og gikk så lå under der i nesten 5 min men plutselig strømma det bensin fra den sida der bensinpumpa er og ser ikke ut på tanken på den siden at det er første gang. kan det være en pakning eller hva kan det være ? legger til noen bilder alltid enklere og se da og slik så det det som hadde rent fra bensin tanken. ser ut som vann det fra eksosen
kimf Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Har vært borti at slangene hopper av bensin pumpa pga høyt trykk, da må du ut med baksetet + åpne lokket på høyreside for å sjekke om det er noe lekkasje her.
svampen Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 har vært ute og sett nå det er et lite bade basseng rundt bensin pumpa se bilde -- ser ut som det dette skulle vært fiksa for lenge siden her ser du det ligger bensin rundt hele og når det blir høyt nok så renner det sikkert over og under bilen kan det være nummer 5 som jeg må bytte ?
Steffos90 Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 er nok den pakningen so er blitt gammel å begynt å lekke men skjekk Nr. 4 Og at ikke den ringen er sprukket!
svampen Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 jepp stikker og bestiller ny i morgen så da kommer den sikkert i overmorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå