Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Fant bilen min stående på 4 bilbatterier når jeg kom hjem fra ferien på søndag. 4dekk med m6 replica felger ble stjålet. (225/35/19)

Ønsker derfor å få tak i et nytt dekksett med samme felgene. Helst nye felger, men også brukte uten betydelige kosmetiske skader :)

Skrevet

Eller om noen vet hvor jeg kan få tak i m6 replica felger, så hadde det hjulpet også.. Lett litt på nettet, men finner ikke så mye.. Moss bil og dekkservice hvor jeg kjøpte hjulene fra ifjor har sluttet å selge bmw felger.. :(

Skrevet

Det er en optimist her inne som selger noen brukte som er full i sprekker da. Men M6 replica bør vel ikke være så vanskelige å finne. Dekk1, tevodekk, superdekk osv? :)

Skrevet
Det er en optimist her inne som selger noen brukte som er full i sprekker da. Men M6 replica bør vel ikke være så vanskelige å finne. Dekk1, tevodekk, superdekk osv? :)

Hehe, ja.. Sprekker i felgene er nok ikke heeelt optimalt. Har som sagt lett litt over alt, men tror kanskje ikke de litt større kjedene reklamerer med bmw replica felger, har hørt det kan koste dem flere hundretusen hvis de blir tatt med å selge "fake" bmw-felger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...