TobiasHerberg Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Da fikk man handla seg sin første BMW etter å ha holdt en stund med VW. Førnøyd til nå men gjenstår en del før jeg er ferdig med den Fant kvitteringer fra andre eiere på totalt 105.000kr Planer: - Hellakkering - Front blinklys i sort - Side blinklys i sort - Spredere i fangeren - Xenon i hele fronten - 18x9,5" felger - Nytt justerbart senkesett - Dynavin eller hva nå enn den navi spilleren heter - Bakrutesenker - M-girkule - Sote ruter - Annlegg bak (blir ikke prioritert først) - Hel sorte nyrer - Vurderer tanken på svart tak og speilhus Dårlig med bilder nå men skal få tatt en del når ting er satt på og lakkering overstått! Men slenger med et litt uklart bilde da vi hentet den
Kimmey Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Velkommen til bimmers og gratulerer med fin E46! liker planene og pøs på med bilder under hele prosessen! Er jo gøy å følge med på utviklingen Følger med
TobiasHerberg Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Kan gå litt sent i svingene her, pga student og flytter i leilighet til august så må legge bort en del penger til det Men planen er jo og bli ferdig i år så!
TobiasHerberg Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Kan vell i det minste slenge inn et bilde så det ikke blir altfor stille her! Hellakkering blir til uka engang håper jeg så får ta noen bilder da å
TobiasHerberg Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Btw som dere ser er bilde redigert høyden på bilen til den høyden jeg ønsker når jeg kjøper nytt justerbart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå