Gå til innhold

Min e39 523i

Share

Anbefalte innlegg

Da var tiden for første bilkjøp kommet for meg også, jeg så på egentlig alt av forskjellige biler.

Jeg hadde to krav, manuell og firehjuls-/bakhjulstrekk. Jeg har alltid likt hvordan bmw sine biler ser ut og lyden til rekkesekseren, så bmw var prioritert litt mer enn andre merker.

Tilslutt bestemte jeg meg for at det skulle bli bmw på meg, men da måtte den ha rekkesekser. Er ikke skikkelig bmw uten rekkesekseren i mine øyne :)

3 serie var lenge valget, men fant ut jeg ville ha en litt større og mer praktisk bil + at 5 serier er billigere.

Såg endel på e39 520 fordi de ikke var så dyre, men her hvor jeg kommer fra er 90% av e39'ene 520 så jeg ville ha noe litt større og "skryte" over :D

Tilslutt såg jeg en bil tilsalgs i Son (litt nord for Moss), jeg bestillte fly til gardermoen sammen med en kompis. Vi prøvekjørte bilen og såg gjennom det som var å sjekke. Eneste vi hadde å klage på var noen litt større steinsprut skader på fronten samt matte frontlykte glass. Motoren hadde blitt byttet til en som var gått 170000km (10000 mindre enn chassie)

IMAG0120.jpg

IMAG0118.jpg

Her er bilde av steinspruten på panseret, som er egentlig det eneste ved bilen som plager meg atm :)

IMAG0121.jpg

Til slutt et bilde av en tulling som ikke viste hvor tanklokket er på bilen. Fyren sølte 5l på bakken når han prøvde å få den nedi hullet, fylte så 10-15l så stakk han i sinne :lol:

IMAG0114.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...