dj-m Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 var å så på en 1992 e36 320 i dag å bilen vil ikke starte, selger sier at en dag for en tid tilbake skulle han kjøre hjem fra jobb vell nesten hjemme så stoppet bilen å sioden har han ikke fått start. Bensinpumpa går når bilen files , , gnist på plugger er det, noen som hvet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Veivsensor... Vilt gjettet. Kamsensor ville kuttet bensinpumpe mener jeg. Ellers er diagnose en god ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Veivsensor... Vilt gjettet.Kamsensor ville kuttet bensinpumpe mener jeg. Ellers er diagnose en god ting... kamsensor kutter ikke bensinpumpe. Prøv og få tatt en diagnose. Har vært borti dette en gang og da var det en jording som var løs. Den som er ved vanosen. Og da ble også hjerna ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Veivsensor... Vilt gjettet.Kamsensor ville kuttet bensinpumpe mener jeg. Ellers er diagnose en god ting... kamsensor kutter ikke bensinpumpe. Prøv og få tatt en diagnose. Har vært borti dette en gang og da var det en jording som var løs. Den som er ved vanosen. Og da ble også hjerna ødelagt. Helt korrekt... kamsensor kutter ikke pumpa. Den kutter derimot dysestyringen... samt coil. Så ingen bensin og ingen gnist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå