freddinoy Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Ønsker å kjøpe landeveissykkel, str.54-56. Er det noen som har, eller vet om om noen som skal selge? Maks 5000kr...
ReiRud Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Hei! Jeg har en helt ny str 54 ramme, prøvd en tur.. Skal selge pga for liten for meg :/ 4500,- GT gtr5. Send sms hvis du er int...90651238
freddinoy Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Herlig, kan du ikke legge ved et bilde her? Følger pedaler osv med?
ReiRud Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Har bare mobil akkurat nå, men kan sende mms av sykkelen, pedaler følger ikke med, da de passer skoa mine.. men det er ikke store summen for nye
freddinoy Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Hmm, ok Søkt på google etter sykkelen, tror jeg skal klare meg med de bildene som kom der, Helt ny, vil det si 2012modell det eller? Vet du forresten hvordan det er å sende en sykkel med posten? Orker ikke noe kjøring bare pga en sykkel? Hehe Jeg har kanskje fått tak i en annen sykkel, så jeg kan ikke svare om jeg er interresert enda
ReiRud Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Er 2011 modell, brukt en gang. gul med sort merke, carbon gaffel foran Det vet jeg ikke, hvor bor du da? Kan sende med lastebil da..
freddinoy Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Er nok ikke umulig! Men jeg gir deg en lyd i neste uke, om du fortsatt har den da, blir litt reise osv på meg nå, må nesten se ann økonomien... Men, interressen er der ihvertfall, må se hvor mye cash jeg har igjen til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå