Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å erstatte originalanlegget i min E39 med noe lignende dette.

Helst ville jeg unngått å fjerne trelisten foran originalt CD-inntak, slik at denne kunne stått igjen og fortsatt vært mulig å lukke (kun for interiørets del, mener ikke at cd-spilleren bak skal fortsette å virke), men dette skal visst være vrient å få til, og jeg finner heller ingen deksler som er små nok til å dekke bare det nederste.

Det er altså den delen som er innrammet i rødt jeg vil skifte:

org.jpg

Om dette faktisk er mulig å få til, er jeg takknemlig for hjelp til hvordan :)

Skrevet
Vil luken fortsatt være mulig å lukke igjen med rammen du linker?

Det vil jeg tro iom at den ramma har en innfeling der hvor luka kommer, men du kan jo høre med transmedia før du bestiller, for sikkerhetsskyld, da kan du jo samtidig høre om han kan skaffe en plastramme eller lignende som er billigere, med samme funksjon ;)

Skrevet

Er Transmedia kjent for å ikke besvare henvendelser? Har stilt to konkrete spm to ganger uten noen form for respons....

Skrevet

Den trebiten du prater om som sitter øverst sitter fastmontert i buret til radio- og cdenhetene. Vil ikke være mulig å beholde den med mindre du kjører på med dremel eller stikksag for å fjerne den biten som sitter tvers over, midt imellom radio- og cdmodulen.

Det enkleste og beste for din blir nok å montere en spiller som er enten 2DIN sammen med ramme, eller 1DIN med en enda større ramme. Har prøvd dette selv, og jeg snakker av en erfaring tilsølt med blod, svette og en bitteliten dæsj tårer!

Vet at bilradiospesialisten har en ramme til dette med en helt okei pris og enkel montering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...