SiLvEr_ Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg får ikke opp bakluke på min 98. e39 touring ved å trykke på knappen bak på luka.. bytta derfor hele lista med ny bryter i. ble ikke noe bedre, men jeg får den fortsatt opp med å trykke på knappen inne i bilen og på nøkkeln. og her om dagen slutta knappen til bakruta å funke så jeg få ikke opp ruta heller bak. noen tips? merk at den går opp med nøkkel- og coupè knappen takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Ledningene som går fra bakluka inn i bilen er vanlig problem att de brekker/ryker Ledningene ligger i hengslene på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 ja det har jeg forstått at det er ett problem. men ledninga fra trykk knappen på luka å ned til låsen går vell ikke over hengslene og inn i bilen? er jo bare 20cm fra hverandre. har skjønt det har vært motsatt at knappen inne i bilen ikke har fungert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Nei , men ivertfall når det gjelder for hovedluka da Motoren for og løse ut dette ligger i bilen viss jeg ikke husker aldeles galt nå. Ellers så kan nok diverse kabelbrudd gi rare symptomer. Jeg fixet dette på en for 6 mnd siden der var det flere kable med komplett brudd og flere som nesten hadd røket. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå