MrTurkish Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Km stand ca: 177Tusen Servicehefte følger med og er fulgt opp til ca 60-80k Km. Knall motor og girkasse absolutt ingen feil! Skal byttes noen slitedeler, men det blir gjort evt før salg! Vurderes solgt da jeg har planer om å kjøpe nyere bil, altså må ikke selges skambud vurderes absolutt ikke. Send gjerne pm om dere lurer på noe eller skriv her. flere bilder kommer.
MrTurkish Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 http://img41.imageshack.us/slideshow/we ... 782960.jpg
MrTurkish Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Prisen er ikke fastsatt, så kom gjerne med bud eller send sms/ ring på 46 92 93 94 mvh
RuneBMW Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Hvor holder du til forresten? Du sier prisen ikke er fastsatt, men en antydning hadde vært ok
MrTurkish Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Akershus/Strømmen Befinner meg også i Oslo området, da jeg trener ofte i Byen Hvor mye den er verdt, det aner jeg ikke, men start på 50k=? Bare liten rustflekk på insiden av passasjerdøra. litt riper her og der,men ellers er den veldig pen i lakken. Skal prøve å få tatt bilder innvendig av bilen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå