E90Andy Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Hej.. I det siste så har iDriven min begynt å henge seg opp. "vri" funksjonen fungerer som normalt sammen med å flytte iDriven nord,øst,sør,vest.. Problemet er selve "velg" knappen på iDrive. Noen ganger fungerer den, noen ganger ikke. Noen som har hatt samme problemet, eller som vet hva som kan være årsaken til feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E90Andy Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 jaddam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 du trenger systemoppdatering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E90Andy Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 og da må jeg ha den inn på verksted? Er vel sikkert litt tricky hvis en skal begynne å tukle med det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 ja, må ha den på versksted, men like greit, får mye nytt og blir raskere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Har samme problem her, begynte først med at den ikke ville fungere når jeg trykkte ned, men nå fungerer så å si aldri trykke funskjonen ei heller meny knappen. Mener du at det er oppdatering av programvaren? Jeg ville trodd at selve "hjul enheten" var defekt å måtte byttes!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå