hoffen98 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 hei har nett kjøpt meg en 320cd 05 med navi, men høytaleren på venstre side (framme) funker ikkje.. funker på høgre, men der med veldig dårlig lyd .. Har ikkje tørt å begynne å fikle med noe enda Er det noen som har eit godt tips på åssen eg kan få sjekka/fiksa det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Du må vel først sjekke om det er høgtaleren(e) som er problemet eller om det er andre problem. Det finnes fleire typer anlegg med forskjellige antall høgtalere. Eg veit ikkje kva du har. Eg veit heller ikkje kva som er enkleste måten å sjekke dette på. Men kanskje det er greiast å ta av dørtrekka for å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoffen98 Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 nei, er ikkje ikkje helt sikker eg heller meina da skal vere 8 eller 10 stykk er 2 i døra framme.. var i grunn akkurat det eg håpte å sleppe unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Må nok av med dørtrekkene, kan høres ut som et fukt-problem, eller at dem bare er spilt i hjel av tidligere eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoffen98 Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 får nå ikkje håpe det er fukt ihvertfall.. da får en vel bare hive av dørtrekkene å sjekke er det mye arbeid eller bare noen få skruer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Virker som et typisk radiomodulhavari.... Søk på radiomodul i søkefeltet, så finner du nok svar på hva som feiler høyttalerene dine;) pleier å bli dårlig kontakt i disse. Hadde samme problem på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå