Hovet Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Tar på meg div sveisejobber, alt fra innsug og eksos til radiator. Er mest på jakt etter jobber hvor det blir ferdig levert til sveis. Tig sveiser alt med ESAB 2200i TA34 AC/DC. Mig sveiser det som trengs med ESAB CADDY C200. Holder til 3 mil fra Kristiansand, i Vest-Agder. Jeg kan nås på sms på 99254031, tungvindt å skrive her. Jeg ønsker helst ikke småjobber som skal gjøres på rappen, jeg vil at delene skal leveres slik at jeg kan gjøre nøye og bra arbeid. Jeg kan også hente å levere innenfor rimelighetens grenser, for en hundrelapp ekstra i bensin.
Hovet Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Et en fordel å skrive hvor du holder til i landet Fikset
Dirty Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 må få sveist en giroverføring har kappa den og må sveises sammen er vel alu, jobber i kr.sand vær dag
Hovet Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 må få sveist en giroverføring har kappa den og må sveises sammener vel alu, jobber i kr.sand vær dag Kan gjøre det for 200 er vel støpt, noe dritt å sveise men det går jo.
Hovet Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 støpt dritt ja,Henne bor du ? Øvrebø, 1 mil fra vennesla
OrjanBmw Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 faaaaen! Hvorfor bor alle greie sveisere langt fra bergen? får se om det blir tur for meg til kristiansand
Hovet Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 faaaaen! Hvorfor bor alle greie sveisere langt fra bergen? får se om det blir tur for meg til kristiansand hva ville du ha sveist? litt mindre ting kan jo også sendes med posten.
Hovet Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 ca pris tar du for å sveise plenium til m20? Beklager litt sent svar, har vært på ferie. Jeg tar som en grunnpris utgifter x3 altså sveisegass og tråd osv. Har ikke sveist så mye bildeler før, så det er grunnen til at jeg helst vil ha det ferdig til sveis. Så blir litt vanskelig for meg å si prisen rett ut, når jeg ikke er helt sikker på hva som er vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå