setlar0 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Har fått lagt på nye Conti sport5 på gamle 17" alufelger. Fikk etter dette ubalanse og fikk sjekket avbalansering på nytt. Verkstedet påsto da at det var kast i 3 av felgene (jeg så det også selv). Dette har jeg ikke merket tidligere. Har noen erfaring med at dekkmaskiner kan lag skade i felgen som forårsaker ubalanse? Synes det er mistenkelig når det plutselig skjer i 3 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Har fått lagt på nye Conti sport5 på gamle 17" alufelger. Fikk etter dette ubalanse og fikk sjekket avbalansering på nytt. Verkstedet påsto da at det var kast i 3 av felgene (jeg så det også selv). Dette har jeg ikke merket tidligere. Har noen erfaring med at dekkmaskiner kan lag skade i felgen som forårsaker ubalanse? Synes det er mistenkelig når det plutselig skjer i 3 felger. Dette er noe som skjer pga kjøring. Dekkmaskiner har ikke mulighet til å få til dette om de ikke blir håndtert med truck. Er det billigfelger eller skikkelig kvalitet da? Billigfelger blir jo urunde av asfaltskjøter og brostein... Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå