slimdiaz Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Har et problem..... Mine Angeleyes blinker heletiden under kjøring... de er ettermontert, har kjøpt de på streetdesign.no.....noen som vet hva jeg kan gjøre for å få vekk blinkingen? har koblet allt riktig... noen som har noen ideer og kan hjelpe meg med hva som kan være problemet?
engern Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Jeg har led angel eyes på min e36, den ene der blinket av og til. Da var det en kontakt som ikke var helt skrudd sammen. De store runde som alt av kabler fra lykta kobles til. Kan være at det er dårlig kontakt ett sted. Du kan jo dra litt forsiktig i kabler til lysene å se om det skjer noe.
Svendis Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Kan være pæresjekken som gjør det. Da må det isåfall monteres motstand på kretsen. Dette skjer spesielt på LED
slimdiaz Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 hmmm okei... e det pæresjekker på en så gammel bil 87. kom ikke opp at ene bremse lyset mitt var røket så tror ikke at jeg har pæresjekker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå