Martinga Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Er det noen som har montert en bensinpumpe fra Biltema? For var der i går og kjøpte en, men den er ikke helt lik på toppen. Funker den fordet? Den mangler de 2 batteri lignende greiene på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg hadde en fra biltema. Fikk den til å passe og den funka. Iallefall en måned eller to. Så sluttet den å gi nok trykk å hele greia måtte byttes. Så jeg anbefaler ikke å bruke biltema bensin pumpe. Da burde du kjøpe en original å ha i reserve ihvertfall. Men du kan jo være heldigere enn meg å få en som faktisk holder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 jeg og har biltema bensinpumpe. min passet rett på etter hva jeg husker og har hold i ca et halv år nå og fyngerer enda. får vel håpe at engern bare var uheldig sånt at jeg slipper og bytte min snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg har en ny pumpe liggende me batteri poler 400 selges den for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå