Haakjin Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Noen som har forslag på hvor jeg kan plugge nivåreguleringa bak på e34? Nå prøvde jeg å sette en bolt med slangeklemme i slangestussene på hver side rett før demperne , men det ble for mye trykk og bolten spratt ut.. Om jeg drar en slange mellom disse på hver side ? Sirkulerer det da ? Eller er det trykk på begge sidene hele tiden?
Forbiss Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Viss du blender dei så trur eg du tar livet av pumpa di. Viss det er noenlunde samme opplegget som på E38 så må du koble slangene sammen sånn at olja bare sirkulerer. Det beste er nok å bruke ein rørstubb siden det er ganske høgt trykk sjøl om olja sirkulerer. Slange holder ikkje i lengda.
Haakjin Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Viss du blender dei så trur eg du tar livet av pumpa di. Viss det er noenlunde samme opplegget som på E38 så må du koble slangene sammen sånn at olja bare sirkulerer. Det beste er nok å bruke ein rørstubb siden det er ganske høgt trykk sjøl om olja sirkulerer. Slange holder ikkje i lengda. Men hvor kan jeg sirkulere det? For slik jeg har forstått det så er det bare trykk på begge sidene ved demperne bak? Har ikke sett noe retur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå