Eivinos Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Hei! Jeg har en E30 320i 4-dørs bmw til salgs. Rullet 318000km Den er helt original. Årsavgift er betalt og den er eu-godkjent frem til vinteren. Jeg har aldri trengt og skru en eneste gang da jeg har hatt den i 1år nå. Den fusker litt pga overslag på fordelerlokket. Har sett det komme gnist ved hettene der i mørket. Ikke stor sak og fikse. Men fungerer som bare det! Selges for 10 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Kilometerstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Sånn! da står det i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 korleis er den mtp rust ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Ikke så ille! er et lite hull på karroseri ved hjulbuen bak. Også på forskjermen under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Holder til på Stabekk. Bare og komme se på den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå