BrilleBjørn Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Hepp! Min E46 320DAT skal lakkeres til uken nå, og jeg har i den forbindelse noen ideer som jeg trenger innspill på. Bilen har rails, disse har jeg vurdert å fjerne, men etter å ha sett litt på bilder av biler uten rails er jeg i tvil, jeg syns liksom det blir noe rart fra b-stolpen og bak uten rails på. Jeg tenkte da, istedenfor å fjerne dem, lakkere den matt-svarte lista under railsa i bilens farge, og lakkere railsa i høyglans sort sånn at de blir like de andre shadowline-detaljene på bilen. Noen som har sett dette, eventuelt gjort det selv?(bilde?) Kan det bli bra? En annen ting er de svarte listene på bilen, kan det bli bra å lakkere de i bilens farge også? Eller blir det litt mye kanskje? Vurderte kanskje en nyanse mørkere eller lysere her? For å få litt brekk mellom list/karosseri. Hva syns folket? Legg gjerne ved bilde av biler dette er gjort på hvis dere har. Og hva med nyrene? De er det eneste som er "krom" på hele bilen, lakkere disse i høyglans sort? Da tenker jeg hele nyrene, "ringer" og "spiler". Og så en siste ting; diffusoren bak, den matt svarte m-tech saken, lakkere den i bilens farge eller la den være som den er? Legger ved ett par bilder av bilen i dag, så er det kanskje litt lettere å gjøre seg opp en mening. Håper på noen innspill her, da jeg sliter med ekstrem beslutningsvegring på akkurat disse tingene. Bilen skal lakkeres samme farge som den er, silbergrau metallic (A08) Mvh. - Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå