Gå til innhold

Lakkering av E46 Touring - innspill, synspunkter, forslag.

Share

Anbefalte innlegg

Hepp!

Min E46 320DAT skal lakkeres til uken nå, og jeg har i den forbindelse noen ideer som jeg trenger innspill på.

Bilen har rails, disse har jeg vurdert å fjerne, men etter å ha sett litt på bilder av biler uten rails er jeg i tvil, jeg syns liksom det blir noe rart fra b-stolpen og bak uten rails på. Jeg tenkte da, istedenfor å fjerne dem, lakkere den matt-svarte lista under railsa i bilens farge, og lakkere railsa i høyglans sort sånn at de blir like de andre shadowline-detaljene på bilen. Noen som har sett dette, eventuelt gjort det selv?(bilde?) Kan det bli bra?

En annen ting er de svarte listene på bilen, kan det bli bra å lakkere de i bilens farge også? Eller blir det litt mye kanskje? Vurderte kanskje en nyanse mørkere eller lysere her? For å få litt brekk mellom list/karosseri. Hva syns folket? Legg gjerne ved bilde av biler dette er gjort på hvis dere har. :)

Og hva med nyrene? De er det eneste som er "krom" på hele bilen, lakkere disse i høyglans sort? Da tenker jeg hele nyrene, "ringer" og "spiler".

Og så en siste ting; diffusoren bak, den matt svarte m-tech saken, lakkere den i bilens farge eller la den være som den er?

Legger ved ett par bilder av bilen i dag, så er det kanskje litt lettere å gjøre seg opp en mening. :wink: Håper på noen innspill her, da jeg sliter med ekstrem beslutningsvegring på akkurat disse tingene. :? Bilen skal lakkeres samme farge som den er, silbergrau metallic (A08)

Mvh.

- Bjørn

3qa28bs327qkmysi6a6r.jpg

0d8dsjgndt2dj2cd63i6.jpg

28ph3o5yu033uo65xwks.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...