Rasperformance Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 noen som vett om d går an å bruke speedi sleeve på ei veiv? m20b25 turbo eller blir dette galt med tanke på vekta? veiva ble balangsert når motoren ble turbokonvertert..... svinghjulsia om noen sko meina d he noe å bety
Forbiss Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Burde ikkje være noko problem det pga det er vel bare ein slitering til tetningen? For å hindre slitasje direkte på veiva? Har sett dette på veiv før, riktig nok på traktor men det har jo ingen betydning.
Rasperformance Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 ja simmaringen he slitt "spor" i veiva så nytte ikje å montera ny vil lekka etter litt uansett då....ja jeg har å sett d før mn d e på litt gråvare motora som du seie tenkte bare å høra om noen hadde våre borti detta før
Forbiss Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Dette kan du montere med god samvittighet, det er eg 99.9% prosent sikker på. Så lenge du ikkje har "kassett" tetning på veiva så funker dette.
Rasperformance Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Dette kan du montere med god samvittighet, det er eg 99.9% prosent sikker på. Så lenge du ikkje har "kassett" tetning på veiva så funker dette. kassett tetning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå