bricks Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Har en realtiv ny slik som stopper når jeg gir full gass.Går bra på tomgang. Naboen lånte den og fylte bensin som var iblandet olje(2 prosent), kan det ha noe betydning? Kondens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen78 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Prøv og kjør den uten bensinlokket på. Det er lufting gjennom pakning i lokket. Hvis det er skrudd til for hardt suger den vakum. Sjekk også oljenivået. Det skal kun være ca 0,1 liter olje på disse motorene. Det finnes også et filter i tanken som kan være gått tett pga oljeblandingen i bensinen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Nå gir jeg meg helt over BMW side? i går leste jeg om Nissan og nå er det gressklipper, neida jeg kverulerer ikke, smilte bare over tastaturet. Slet litt med min etter noe kvisteterreng, viste seg at en av kvistene hadde bøyd noe i gassoverførinngen på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Haha, tanken var at det er mye flinke gutter her inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg