Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en e39 varebil, som er over 10år, dvs ingen avgifter igjen. Kan jeg kjøre lovlig uten bur nå, eller får jeg svi i pungen hvis jeg blir stoppet uten bur? Buret stjeler mye av lengden i bagasjeplassen, og skal på bilferie neste helg!

Skrevet

Du må vel bestille time for å bytte til kvite skilt. Når den skal vises har du lov til å ta ut buret og å ta i baksetene.

Meir veit ikkje eg.

Korleis kan buret stjele masse av lengden til bagasjeplassen? (har du eit bilde?)

Skrevet

Ja, for å få hvite skilt, må jeg ha time hos BT og vise den. Men det rekker jeg ikke enda. Så spørsmålet er om jeg kan kjøre uten buret med grønne skilt, når avgiftene likevel ikke er relevante lenger. Buret går midt på bakdørene. Kan ikke ligge bak i bagasjerommet en gang, ei heller ha ski der, med mindre jeg stikker de inn på siden. (Jada, går på ski om sommeren :P ). Eneste fordelen med å ha buret på den måten, er at jeg har god plass foran. :)

Skrevet

:mrgreen:

Hei Kapitalisten.

Desverre bor du i norge. Er bilen vare skal den være utstyrt slik og omvendt.

Straffen er jo nettopp det du sier ikke er relevant, avgifter.

Skulle ikke forundre meg om de finner på noe annet lign... Bil som ikke tilfredstiller sin egen reg-gruppe. Jeg vet ikke hva de finner på men faktum er som todleif sier, ikke rør noe før du har fått rette stempel i vognkortet :D

Hva er det du smører skia med om sommeren.......... #-o

Skrevet

Skifeller opp og uten ned :). Da må buret på plass igjen, da! PKK tirsdag, og gidder ikke stryke pga et bur :) Og ja, vi bor i Norge - hvor det er regler for regelen, og avgift for avgiften osv :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...