bmwcandy89 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 har da kjøpt meg ett nytt prosjekt. e36 coupe uten motor og gear. den var orginalt en 320. har lyst til å sette inn 318is motor. tips om motor skifte ønskes, er det bare plugg and play på kontakter/ledningsnett, trengs det mye modifsering?
bjornar-a Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 det passer overens med kontakter og sånt. men du må ha brakett til coiler i carosseriet og en brakett til servo olje tanken. ellers tror jeg det er ganske så enkelt og bytte over
bmwcandy89 Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 ok takk for svar:) kom med flere svar hvis noen som kommer på noe;)
bjornar-a Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 men du skal bruke gear fra is eller ? hvis du bruker kasse fra 320 så passer det 100% sikkert på mellom aksling og sånt. ( Hvis den er der fra 320'n da)
bmwcandy89 Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 det er usikkert enda, men jeg har det ganske klart med under stelle. har ikke så mye erfaring med motorbytte, fra 4motor til 6motor og omvendt.
bjornar-a Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 åja. men da er det jo plankekjøring bare og begynne og putte motoren nedi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå