lienback Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Har en liten kompressor 1.5 HK 24 liter, sikkert luftmengde rundt 170 L/min .. Men trenger ny, den jeg har nå går jo nesten konstant når jeg bruker muttertrekkeren Jeg har planer om og kjøpe nye kompressor og det jeg trenger til sandblåsing. Så lurte på om denne er grei nok http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=13223460 - Tenker på om denne funker til vanlig bil skruing? Kommer til og kjøpe mye luft verktøy framover, så den jeg har nå er for liten. Så skal jeg ha sandblåsing apparat, så lurer jeg på om denne funker ! http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=411 Jeg har ikke all verdens råd, så jeg skal ikke kjøpe noe industri kompressor osv Håper noen kan gi meg litt råd og om disse som jeg linket funker. Snakker om og sandblåse understell, skjermer osv!
mbruer Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 For min del vil jeg si den kompressoren er litt liten. Men til å blåse småting, altså ikke felger og slike ting. Så er den nok grei. Vil nok gå rimelig mye ved blåsing. Muttertrekker også drar endel luft.. Jeg har selv en kompressor på 200l, og noe særlig mindre enn det vil jeg ikke ha. Lufta går fort..heh Men som sagt, til småting og litt småskruing så funker den nok helt greit... Du må nok vente litt på lufta om du bruker trekker'n mye sammenhengende...
lienback Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Denne kompressoren har jo luftmengde på 400 L/min, 3 hk, 9.5 bar, 1 fase, det er jo mye bedre enn den jeg har nå og den er jo ganske billige. Skal bruke den til muttertrekkeren og andre luft verktøy. Og sandblåsningskabinettet. Tror du ikke denne er god nok til og ha i garasjen? Fikk tilbud på biltema om en 4hk 100l tank, 380 L/min 10 bar, men den var 3 fase, og det var ganske stress siden jeg har ikke 3 fase i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå