BMB :) Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 har hatt en liten klinke lyd under bilen en stund som har vert velig svak, men i kveld så mista jeg speedometer også kom lyden enda hardere høres ut som hele bilen skal dette i fra hverandre når jeg slipper gassen nå smeller det også noen ganger når jeg slipper opp jeg mistenker at det er noen foringer ett sted? noen som veit om dette er lett og fikse eller om dette er mye jobb?
hao Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Speedometeret er koblet til diffen så antar at det er en sammenheng der. Jekk opp bilen bak og prøv å snurre litt på hjula og hør.
FredrikWake Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Speedometeret er koblet til diffen så antar at det er en sammenheng der.Jekk opp bilen bak og prøv å snurre litt på hjula og hør. Litt OT, men hvis du bytter diff med annen utveksling enn org, vil speedometeret vise feil da?
hao Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Litt OT, men hvis du bytter diff med annen utveksling enn org, vil speedometeret vise feil da? Nei, det vil fortsatt vise riktig hastighet så lenge det er diffen som er giveren. Bare sørg for at speedometeret er fra bil med samme antall sylindrer. Angående tråden. Kan hende du greier å lokalisere bankingen bedre hvis du tar med passasjer i baksete? Hvis lyden følger hastigheten på bilen er det i alle fall drivverk som er synderen. Antagelig diff, mellomaksel eller drivaksel ut til hjula.
JulianS Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 tipper defekt lager på utgående aksel på høyre side. dra i medbringeren så ser du om det er slakk..
BMB :) Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 jepp fant ut hva det var fornoe var diffen som er gåen såååå..... noen som har en billig diff til salgs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå