525i1991 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Vurderer å selge mitt lille "vinterprosjekt" bilen er en e34 518 touring som har rullet 253000. er eugodkjent i 1,5 år til, årsavg er betalt. har byttet mye deler i understell, brilleforinger bak, lenkestag, topplager bak, foringer i traversj bak, vannpumpe, termostat og sikkert en del mer som jeg ikke husker. Har også bygd ny eksos. (bråker litt for mye etter min mening. følger også med nye vinterdekk på stålfelg, 60/40 senk med papierer, (er kappa fjører nå) har også modda amerikanske parklys på den, men det er koblet med rele slik at når du slår over fra parklys til kjørelys så funker alt som originalt. Under bilen er det ikke rust, kanaler og jekkfester og alt er bra. har rustboble i lakken i C stolpen på ene sia. ellers har lakken litt striper og sår men ingenting kritisk. står også ei riegerleppe med catkiller på nå, men denne er stygg siden jeg tar nedi med fronten mye. har også endel gromdeler som står på/kan følge med; nye org sota hella DE lykter. kjørt 50 mil med dem, ca strøkne 10x17 og 8,5x17 rondell 058 felger, sort skinn i bakseter og dørsider (mangler fremme) M5 diff med diffbrems (3,91) og calippere fremme fra m5 (til 315x28 skiver) selges under selvkost, 25000 for alt. bilen står i Kristiansund N Eskild Loen 94895891 Eskildloen@hotmail.com Slik den står nå Slik den står nå Slik den står nå slik den står nå med senk, uten kappa fjører uten senk og uten gromdeler nye vinterdekk Sommerfelger M5 diff med brems M5 frambremsecalippere nye sota Hella DE lykter Selger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå