525i1991 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Startet som Veldig matt, her er bilen våt så den ser litt blankere ut enn den egentlig er. Polering først hentet bilen litt utafor molde, da hadde den vært begjært avskilta i 4 mnd pga manglende EU, tror den hadde 5 2er feil eller noe. byttet lenkestag, brilleforinger, foringer i traversjen bak, topplager bak, fjører, og bygde ny eksos. kjøpte også inn en del gromdeler, felger, sota lykter, diff osv. Bilen endte iallefall opp ca slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 tøff den blei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Deilig! Eneste jeg ikke likte var splitterne, men skal ikke si noe jeg som har catkiller, hehe. Bilen så veldig sort ut på de siste bildene, er den lakket eller lyver bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Bilen er vulkangrau, ikke lakket og ikke bulket;) den er forøvrig til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Jeg liker heller ikke catkillern, men du har fått til en fil bil ellers Eskil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 jo takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå