BMW 320 IAT Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Hvor kan jeg laste ned dette? og hhvordan brenner jeg denne? på DVD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Lastes ned fra piratbukta. Bare å taste inn "bmw" i søkefeltet så får du noen treff. Brennes med en iso kompatibel software fom f.eks nero, cd burner xp etc etc. Må brennes på lav hastighet (DVD plate), 2x evt 4x. Har selv brent på full hastighet, men noen har klaget på at dette ikke har fungert på sine spillere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 jeg fant denne: http://thex.se/x/6172333/ ... _HIGH_2011 Men jeg ser den er større enn ei DVD plate, hvordan kan jeg brenne denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunvang Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Må ha dual layer dvd, og brenner som kan støtte dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Må ha dual layer dvd, og brenner som kan støtte dette. ok, noen som har en dvd? og intr i å selge en kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå