BilBruker Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Hei Trenger følgende fra m50b20: -dynamo -servopumpe -El.nett til motor (manuell). Bytter 6x coiler til S50B32 mot alt på listen over. Ta kontakt!
BilBruker Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Selv har jeg ikke vanos, og hjernenstikket har tre rader med poler mener jeg. Det med vanos skal jeg prøve å sjekke opp.
summitjohnsen Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Jeg har alt dette:) Men trenger ikke di coliene
Sunspec Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 HeiTrenger følgende fra m50b20: -dynamo -servopumpe -El.nett til motor (manuell). Bytter 6x coiler til S50B32 mot alt på listen over. Ta kontakt! Har alt dette liggende har du andre s50 deler?
BilBruker Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 HeiTrenger følgende fra m50b20: -dynamo -servopumpe -El.nett til motor (manuell). Bytter 6x coiler til S50B32 mot alt på listen over. Ta kontakt! Har alt dette liggende har du andre s50 deler? Flott! Hvilken stand er delene i? Er veeeeeldig lei av å bytte dynamo siden radiatoren må ut hver gang. Var dum å byttet sist til en veldig billig og gammel en. Hvilken hjerne hørte til ledningsnettet? Bosch eller Siemens? Non-vanos? Beklager, har ikke mer S50 deler Ta kontakt på mobil: 45264694, så kan vi avtale mer over telefon.
summitjohnsen Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 ut med radiator for å bytte dynanmo:s? Har alt til non vanos som sagt:D
BilBruker Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 Ok flott! Send meg en melding senere idag. Ja må ut med radiator, da M50'n står i en E30. De lange boltene får ikke plass til å komme ut da. Pluss det er et jævlig knot med den der og så lite plass mellom motor og radiator.
BilBruker Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 ut med radiator for å bytte dynanmo:s?Har alt til non vanos som sagt:D Hva skal du ha for det da? Har ikke mye cash, derfor jeg bytter det bort så ikke før nå at det var to stykker som hadde svart meg her inne, beklager det. Sitter på mobilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå