Gå til innhold

M20 topplokk, sveiste kj.kanaler nesten ubrukt, 5000,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en m20 AMC topp med sveiste kjølekanaler til salgs, denne er kjørt ca 20.000km og fremstår som ny. Ble kjøpt ny for 3 år siden. All innmat i toppen følger med, så er bare å montere rett på!

Toppen kostet da 10.000 og sveisearbeidet ca. 6000. Selges for 5000, eventuelt byttes i strøkent M-tech interiør til 4dørs e30, eller ok fjører/dempere type sport. Kan også ta imot startech baklykter eller sorte hella de lykter som delbetaling, eventuelt både startech og de som full betaling for toppen. ;)

Fin topp til noen som skal bygge turbo på m20 eller for folk som enkelt og greit vil ha seg en mer driftsikker topp som ikke sprekker i kjølekanalene ved litt hardkjør.

5000,- /bud.

Mvh Joakim Langeland

Skrevet

Opp :-) God komplett topp for noen med turbo, eller for å ha en mer driftsikker topp med tanke på sprekkdannelser. Pris kan diskuteres, og kom gjerne med forslag i bytte!

Mvh Joakim

Skrevet

Kan du ta et bilde av undersiden av toppen, så jeg får sett sveisearbeidet?

Du har brukt denne selv, så du vet den er sprekkfri?

Skrevet

Ja har brukt den selv, sprekkfri.. toppen står montert på en motor som er litt avsides får meg nå, men er den av interesse skal eg sjølvsagt reise å skru den av:-)

• 2 weeks later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...