Alpina1982 Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Hei Da jeg ved en feiltagelse kjøpte feil bakseter så selger jeg disse igjen. Disse baksetene er beregnet for bil med Hel rygg. Altså bil uten nedfellbare seter. Setene er hele og pene. Var nokså grå når jeg fikk dem. Men har smørt dem inn med litt swissvax leather milk og de ser straks bra ut. De trenger nok enda litt mer skinn melk for å bli helt strøkne. Det er også sånn pute i midten med koppholder. Samt hull gjennom for å laste ski og lignende. Ønsker 2500kr for baksetet. Står i Mosjøen. Dersom noen nordover er intressert så kjører jeg strekningen mosjøen-oslo t\r 14-16 september. Da kan ting leveres fraktfritt Har også muligens ett sett med Alpina e36 sedan interiør for salg. Dette ønsker jeg 3000kr for. Slitasjehull på førerstol. Liten rift på toppen av baksetet. Ellers nokså bra og sjeldent.
Alpina1982 Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 ja sender så lenge kjøper betaler frakt.
Alpina1982 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Jeg kjører strekningen mosjøen-oslo T\R neste helg 14-16 September..Da kan ting leveres fraktfritt dersom noen er intressert i å kjøpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå