vassbotn Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vassbotn Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 bilde av bilen før hn kjøpte den oss meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vassbotn Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Bilen kan sees på ACR 24 august. skal se om jeg får ut ett par bilder til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Interessert i innbytte mot denne? viewtopic.php?f=15&t=233597 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_E30 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Flere bilder?Godkjent med s50b32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 svarer for magnus...siden dette er gammel bilen min.. bilen er ikke godkjent med motor.. men skal gå vist man monterer større bremser å stabstag framme å bak. å ikje overstige vekten på for å bak aksling.. går under harge utvagen til e30 med 330hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vassbotn Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 takk Morten. har fått mye respons på pm om bilder og info. har fått vasket bilen idag og knipset litt bilder. Siden den var for salg sist har den fått: *nye løpehjul *ny multireim *nye hjullager foran *Nye lamda sonder *Ny lmm *Nye plugger *Nytt batteri *Nye ESM felger med dekk *proff Sotete ruter *ny hjerne, chippet for og fjerne ews Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Rust? Hvorfor vil du ha vekk start sperre?? Hvordan er det elektriske. Virker det som skal virke..? Taktrekk lekkert? Km på 3,2 literen..? Er det en alarm som står midt på venstre bakskjerm..? Hvor lenge har bilen verdt i Norge.. Mye spøsmål på en gang det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vassbotn Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 litt bak med skiltlysene,litt i innerskjermene bak.ene siden.. lite rust hull fremfor ene jekkefeste framme på førersiden. fordi jeg kjøpte ny hjerne og ikke hadde mulighet til å få den kodet, her ikke bmw verksted i nærheten her. Alt virker foruten bensin og temperaturmåler. har montert ekstern motortemp. lekker ikke nei. km er ca 50 mindre enn bilen. ja stemmer det , er litt usikker. skal sjekke det opp godt med mange spørsmål på morgene:D hjernetrim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Syntes du bar flink jeg.. sånn rett over 06.00 var du intr. I innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vassbotn Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 ja bilen så pen ut. Har du noen prosjekttråd, og hvordan deal du ser for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 viewtopic.php?f=6&t=193191 Bilen står pr. Nå helt org. Holder på å bygge fjærbein forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vassbotn Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 alt avhenger av mellomlegg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå