grimfer Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Kan noen svare meg på om det er stor forskjell på disse to fargene? 324 "Oxford Green" 430 "Oxford Green II" Min bil er oxfordgrønn, lurer på om det er nyanseforskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimfer Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 bump, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Denne er Oxfordgreen II hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimfer Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Den var veldig fin! En undervurdert farge, synes jeg. Min E39 er oxfordgrønn, og de er nok ganske like, men jeg går ut fra at det er en nyanseforskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Hei grimfer Søkte kjapt på net, et par bilder å sikle på om ikke annet http://gtcarlot.com/vehicle-archives/BM ... allic.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå