Anders_w Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 se side 74. viewtopic.php?f=11&t=95478 litt bilder innpå her å.. viewtopic.php?f=6&t=165929&hilit=slammed
Anders_w Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 tja er vanskelig å sette en pris som min ''samlivspartner'' i så mange år, men vil prøve og få det den den er verdt i komplett tilstand minus arbe med å montere motor, å fikse småplukk....
opasb Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 hva vil du ha i pris da? er det skilt? skulle hatt ett kaross til en M51
tommyheimberg Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 svarer her jeg , bare å slette om du ikke vil ha den her står vell minimum 60 uten motordeler og hjul i tråden om bilen
Anders_w Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 68 000 for bilen UTEN felger men med alle motordeler+ litt andre deler. Litt kosearbe i vinter å litt småfiks å bilen er ferdig på veien å verdi på minst 110 000.!!!
Anders_w Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 dette er de siste bildene jeg har fra bilen! fra fjorårets 2jz tid:)
andreee Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Hei Anders. Kan du sende meg en pm om hva som følger med samt småplukket? Mvh André
Riviera Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 en milepel er snart over, da alle våre gobiler snart er solgt ut av familen, snufs snufs, ja tiden endrer seg. Å selge den bilen der komplett klar for motor med motordeler under Kr 70.000,- er tull Anders. Ikke mange biler som ser slik ut i dag!! løp og kjøp i så fall folkens
Anders_w Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 litt info om bilen som jeg kommer på i farta. Bilen er en 318i fra 1988/89 skilter er levert inn da bilen mangler EU. godkjenning som 325i er ikke noe problem. bilen må da nedregistreres til 4 seter pga vekt. mangler motor, gir og mellomaksel. Karosseri: Lakkert tofarget for rett over 3 år siden. fin i lakken. med tynn sølv stripe for og roe ned kontrasten mellom sort/sølv. orginal Mtech 2 optik, front, sider og hekk. modifisert nedre del av mtech2 hekkspoiler (ble ikke noen stor suksess) Sorte DE lykter, lyktelister, Custom baklykter. custom ///M logo på dørhandtak, tonede ruter med lyseste film hele veien. takluke, forkrommet Panserhengsle, panserstøtte, panserruller og grillklips. M logo i grill. tåkelys med monterte xenonpærer 8000K (ballaster mangler) ++ motorrom lakkert for 2 år siden, da ble det også innsveist M3 avstivere på dempertårn. samt fjernet diverse braketter. motorrom er rigget for bruk av e30 M3 ekspansjonstank ved batterikasse med ferdig sveist fester osv. batteri er flyttet bak. Understell & Bremser & Drivverk: Kw Variant 2 foran (høyde og trykk), FK fjærer og justeringsskåler bak samt trykkjusterbare Koni. (ikke TUV) 325i stabstag bak, powerflex i bærearm foran og travers bak, Delrin i barearmer bak samt diff. 4 stempla wilwood bremser foran med 290mm skiver (ikke TUV) 325i bremser bak med slissa skiver og greenstuffklosser. det medfølger ikke noen spesielle hjul så den blir bare levert på noe rusk jeg finner fram slik at den triller. 325i sperrediff med 3,64 utveksling. ny olje, pakning og Alpina difflokk med kjøleribber. 325 drivaksler. Interiør: Antrasit stoff interiør fra e30 M3, med gode sportstoler framme og 2 seter sofa bak. grått gulvteppe (som trenger en vask/rens for å bli 100%) Gulvmatter mangler. midtkonsoll har 3 instrumenter fra turbomontasjen. M girkule. svarte sider i koffertrom samt svart ///M teppe på gulv i koffertrom. 325 instrument med carbonplate, m emblem og røde nåler. Skader / Ulemper / andre ting: Bilen er hel og fin i kaross å har ingen skader å stygge bulker, men hjulbuer bak har kokt litt i lakken pga varmegang etter dekksubbing. dette syntes ikke fra 2 meters avstand. Frontplaten er kappet ganske mye for og romme en cooler på 600x300x76. men dette syntes ikke så godt når mtech2 er montert. men anbefaler kanskje en ny frontplate om det ikke skal monteres turbo. det er skjært to hull i motorrom etter trykkrør. dette kan lappes eller evt lages noen carbondeksler for å skjule dette om turbo ikke skal monteres. Pedaler mangler da det har stått pedalboks i bilen. mangler da alle tre pedaler samt clutchpumpen men dette er en enhet med pedaler. fåes på hugger etc. under panser har det vært montert speilplater av plexiglass, men den midtre og høyre platen tålte ikke varmen fra turbo så de er fjernet. det var ganske stilig å fikk mye skryt for det. dette kan lett monteres igjen om ønskelig. de fleste glassmestere har slik speilplexi. bensinslange fra tank, og org bensinpumpe mangler pga det har vært brukt fuelcell. på denne bilen brukes det bensinpumpe utenfor tank da det er montert preface tank på bilen. så pumpe er lett å få tak i. det er montert Defa alarm men her mangler sirenen. hull i sidestøtte på førerstol (sitteputedelen) Deler som medfølger ved siden av: Koffertlokk UTEN hull til spoiler. Rød, så må lakkes (jeg liker best e30 uten spoiler) komplett M20B25 i deler. denne trenger og hones og monteres. alt av monteringsdeler følger med, slipesett, pakningssett/simmerringer blokk, rådelager, stempelringer osv. 885 topp, 260 girkasse, mellomaksel, TUV godkjent senkesett (kun fjærer) orginale baklykter. medfølger en del ekstra m20 deler ved siden av de som tilhører ''komplett'' motor. litt stoff slik at førerstol kan trekkes om. har også lit andre ting som følger med. dette er det jeg kommer på i farta. spør om dere lurer på noe. prisantydning er 62 000,- uten felger men med M20 deler eller 56 000,- uten felger og uten m20 deler Mvh Anders
Anders_w Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 kan også ta lett omsettelig deler som delebetaling.
Anders_w Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 52 000,- uten felg å m20 deler! Minner også om at bilen er førstegangsreg 11 måned 1988. Så dette chassi er fritatt for katalysator. Noe som kommer godt med hvis større motor Skal godkjennes i bilen
Anbefalte innlegg